Wednesday, 25 March 2015

[CLOSED] Segmen "Kucing Saya Hebat!"

Wednesday, 25 March 2015
I have lots of cats(I really mean it) because until today, me and my sister still doing the census among the family members and yet cannot discovered the official population :) So, after been reading the the rules one by one and had been asking the organizer about certain rules, I finally decided to join this segment. currently, no argument between me and my kitty and I believe that it will be no personal harm to him at all. :) So, here we go!!!


SELFIE TIME
POK TAM: THE SLEEPING BEAUBOY


Kucing saya hebat kerana dengan hanya menjelirkan lidah, beliau mampu menghipnotis  semua si jelita dan si gagah agar menunaikan setiap yang dipinta.

p/s: I am really bad in making a slogan..... and one question, do you think Pok Tam is really sleeping ? Was his eyes were closed or opened? :) This photo was taken on 30 August 2011.


17 comments:

  1. amboi! best of luck...

    I'm not sure but I think he was not sleeping...and I can't barely seen his eys..LOL :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.... I pun tengah analisis... dia ni tidur ke celik....
      tak apa.. walaupun dia hitam tapi dia menawan..:)

      Delete
  2. haha, suke tgk gelagat kucen tido. kdg2 tergelak sorang2.. cats are funny in their own way, thts what makes them cute!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... rugi betul sape yang tak suka kucing.. :)

      Delete
  3. wah..black cat..nie tengah tidur ka atau memang suka selfie macam nie kucing tue..

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat2 tidur tu... kononnya ambil selfie bare face gitu... natural beauty.. :)

      Delete
  4. Haha, comelnya Pok Tam jelir lidah ^_^

    Terima kasih kerana menyertai segmen Ayuni, all the best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Ayuni....
      hopefully segmen ni makin meriah.. :)

      Delete
    2. Ini link ke entri Pok Tam :)
      http://ayunirafilah.blogspot.com/2015/04/kucing-hebat-hari-ini-pok-tam.html

      Delete
    3. terima kasih ayuni sebab buat entri untuk pok tam.. :)

      Delete
  5. amboi menjelir lidah tu...haus ke ape...

    ReplyDelete
    Replies
    1. niat asal nak buat duckface tapi bibir nipis sangat...
      jelir je lah yang mampu.. :)

      Delete
  6. Wah comel sungguh Pok Tam menjelirkan lidahnya. :) Memang terbaik.
    CalrasePatrick

    ReplyDelete
  7. kucing kita pun suka jelirkan lidah especially bila cuaca panas
    eh rumah kami ada jugak kucing kaler hitam mcm ni..

    dri segmen yg sama:
    http://umikasum.blogspot.com/2015/03/segmen-kucing-saya-hebat.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua anak beranak pok tam ni suka jelir lidah tak kira masa... hehehe..

      Delete

jjajja's journey © 2014